6.Oktober 2019 av Mayhan Rostamkhel
Bare noen dager etter deres andre bryllup feirer det nygifte paret sitt, med en sexy annonsekampanje til ære for Calvin Kleins 50-årsjubileum.
Biebers debuterte nettopp motekampanjen – og den har oss som baby, baby…. JØSS!
Justin Bieber og Hailey Baldwin strippet ned til Calvins for en kampanje som feirer 50-årsjubileet for det ikoniske amerikanske merket Calvin Klein. De delte også en steamy make-out-økt i “hymnevideoen” (over) som ble opprettet til merkets bursdag.
I den sexy annonsen, hvilket paret som nettopp feiret sitt andre bryllup i South Carolina på mandag, modellerer med helt nye undertøybiter fra CK50 jubileumskolleksjonen, er en kapsel med begrenset utgave av intimater og fritidstiler med en spesiell CK50-logo.
Kampanjen, fotografert av Glen Luchford, inkluderer også A$AP Rocky, Kendall Jenner, Troye Sivan, Liu Wen, Parker Van Noord og Rebecca Leigh Longendyke.
“Kampanjen fanger en opprørsk ånd som har formet merkevaren de siste 50 årene,” deler merkevaren i en uttalelse.
Sammen med bildene, spiller Hailey og Justin i den feirende videoplassen som tar seerne gjennom tiårene de siste 50 årene.
Klippet begynner med at det nygifte paret sitter på en vintage-sofa og så Apollo 11-raketten tok av i verdensrommet – som markerer første gang amerikanske astronauter landet på månen.
Derfra viser klippet Kendall Jenner som sitter i limousinen sin og drar opp til Studio 54 hvor hun møter A$AP Rocky.
Deretter støpes hodene videre til NYC-t-banen der hiphop-kulturen feires og modellen Liu Wen kan sees sammen med Troye Sivan som ser på utøverne.
Klippet vender deretter tilbake til Biebers som danser det ut på settet til det britiske rockebandet EMFs mega ’90-hit “Unbelievable”, der Justin plukker opp bruden, spiller luftgitar alt etterfulgt av et dampende kyss mellom paret.
Dette er ikke første gang Justin har modellert i Calvins. I 2016 gikk popstjernen sammen med merkevaren for sin populære, stjernespekkede #MyCalvins-kampanje, og strippet ned sammen med modellen Lara Stone.