Coca-Cola har nå avduket sitt seneste produkt fra deres innovative Creations-konsept: “Coca-Cola K-Wave Zero Sugar”. Denne nye smaken, som er en hyllest til K-Pop-fenomenet og dets mange tilhengere, blir tilgjengelig i et svært begrenset antall.
Lanseringen av “Coca-Cola K-Wave Zero Sugar” stammer fra selskapets dynamiske Creations-plattform og er designet for å omfavne og feire K-Pop-kulturen og dens dedikerte fans. For å markere denne begivenheten vil det være en rekke spennende arrangementer, inkludert muligheter for fans til å engasjere seg med K-Pop-artister både digitalt og personlig.
Tonje Haugen, markedsdirektør for Coca-Cola Norge, delte sin entusiasme og uttalte: “Denne lanseringen er en hyllest til et av verdens mest lidenskapelige fanfølger, og vi ønsker å skape fantastiske opplevelser for K-Pop-fans, også her i Norge.”
“Opplevelsen begynner naturligvis med den spennende nye smaken, Coca-Cola Zero Sugar, med en fruktig K-Pop-vri,” sa Haugen videre. “I tillegg vil fans få sjansen til å vinne en uforglemmelig tur til Sør-Korea for å oppleve en episk konsert, samt å delta i en AI-drevet reise der de kan tilpasse sin egen versjon av en musikkvideo.”
Gjennom Coca-Cola-appen får fans muligheten til å skape sin egen versjon av musikkvideoen til K-Pop-hiten “Like Magic”. Ved hjelp av kunstig intelligens kan de integrere sine egne stemmer, navn og ansikter i ulike deler av videoen, og dermed dele skjermen med sine favorittartister. Resultatet kan deretter lastes ned og deles med venner og medfans.
Begrenset tilgjengelighet
Som en del av kampanjen vil Coca-Cola Creations være vert for den etterlengtede K-Wave-konserten <Inkigayo> 2. juni. Norske fans har muligheten til å vinne en reise for to til denne konserten gjennom Coca-Cola-appen.
“Coca-Cola® K-Wave Zero Sugar” vil være tilgjengelig i utvalgte butikker i løpet av februar, og tilbyr en unik smaksopplevelse som feirer både K-Pop-kulturen og Coca-Colas kreative innovasjon.